دسترسی سریع

اخبار اداره کل آرشیو

سه شنبه 1400/7/20

رونمایی از بزرگ ترین ساندویج  استاندارد ایران با نظارت و راهبری اداره کل استاندارد مازندران

با حضور مسئولان فرمانداری بابلسر و  اداره کل شیلات مازندران، در هفته استاندارد از بزرگترین ساندویج استاندارد کشور به طول 50 متر در بابلسر رو نمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره  کل استاندارد استان مازندران، این طرح برای اولین بار به مناسبت هفته استاندارد با هدف ترویج فرهنگ استاندارد و ترغیت مردم به استفاده از غذای سالم و استاندارد با حضور تعدادی از مسئولان استانی از بزرگترین ساندویج استاندارد کشور به طول 50 متر در محل سالن مجموعه گردشگری هتل میزبان بابلسر رونمایی شد.

سرپرست اداره کل استاندارد مازندران در مراسم رونمایی از بزرگترین ساندویج استاندارد کشور اظهار داشتند:این برنامه که به مناسبت هفته استاندارد امسال با پیام«چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر» برگزار شد اشاعه فرهنگ مصرف غذاهای استاندارد و سالم را از مهم ترین اهداف این برنامه فرهنگی و ترویجی اعلام داشتند. 

 به گزارش این روابط عمومی این طرح با همکاری انجمن مهندسی کیفیت صنایع غذایی استان مازندران و هم چنین مشارکت تعدادی از واحدهای تولیدی علاقه مند استان با نظارت و راهبری این اداره کل انجام شده است.

لازم به ذکر است تمامی ملزومات این ساندویج از کالاهای دارای نشان استاندارد استفاده شده است و مقرر گردید غذای تهیه شده در میان موسسات خیریه توزیع شود.

سایر تصاویر: