دسترسی سریع

اخبار اداره کل آرشیو

شنبه 1401/6/5

برگزاری جلسه شورای فرهنگی استاندارد مازندران با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر و نماز در هفته دولت

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مازندران، در هفته دولت جلسه شورای فرهنگی استاندارد مازندران به ریاست محمد ملاعلی پور، مدیر کل استاندارد مازندران و دیگر اعضای این شورا در محل سالن جلسات  برگزار گردید.
محمد ملاعلی پور در سخنانی ضمن گرامی داشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر، حیطه و وظایف شورای فرهنگی را بسیار وسیع و مهم دانست و گفت برای کیفی کردن جلسات شورای فرهنگ عمومی تشکیل چندین کارگروه ضروری است و مدیریت و هدایت وضع فرهنگ  بدون شناخت دقیق وضعیت موجود ، تعیین هدف ، طراحی وضعیت مطلوب ممکن نیست . وی افزود: فرهنگ در سال های بعد از انقلاب در صدر موضوعات مورد توجه مدیران بوده و همواره بر اهمیت ، ضرورت ، مشکلات و عوارض فرهنگی توجه و تاکید شده است و در راس همه این تاکیدات رهنمودهای امام راحل(ره)و مقام معظم رهبری(مدظل العالی) به عنوان نقشه ترسیم راه  قرار دارد . رییس شورای فرهنگی استاندارد مازندران با بیان این که  ضرورت  دارد رویکرد شورای فرهنگی به سمت برنامه محوری و تخصصی شدن باشد، اظهار کرد: اگر در حوزه فرهنگ به این نکات توجه نکنیم به سرانجام‌ نمی‌رسیم.
مدیر کل استاندارد مازندران از اقدامات فرهنگی اداره کل  تشکر نموده و از اعضای شورای فرهنگی خواستند که برای  تاثیر گزاری بیشتر، مناسبت های فرهنگی پیش رو،  برنامه های متنوع ، نوآور و جامع ای را تدارک دیده و به صورت کارشناسی و اخذ نظرانت و پیشنهادات دیگر کارکنان، اجرایی نمایند. در ادامه جلسه نیز اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.