دسترسی سریع

اخبار اداره کل آرشیو

رییس اداره استاندارد نوشهر مطرح کرد؛

اقدامات یکساله  اداره استاندارد نوشهر به مناسبت هفته دولت

رییس اداره استاندارد نوشهر اقدامات یکساله اداره استاندارد نوشهر را  به مناسبت هفته دولت تشریح کرد.

محمد علی میردار، رییس اداره استاندارد نوشهر در گفت و گویی، گفت: در طی یکسال گذشته، 128 مرتبه از واحدهای خدماتی مشمول استاندارد اجباری و 267 مرتبه از واحد های تولیدی غرب استان بازرسی فنی به عمل آمد و تعداد  289 نمونه از فرآورده های واحدهای تولیدی غرب استان اخذ و  بر روی آنها آزمون صورت پذیرفت که طی آن 16 واحد تولیدی برای اولین بار موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد شدند.

میردار با بیان این که در این مدت، پروانه کاربرد علامت استاندارد 45 واحد تولیدی تمدید شد، ادامه داد: تعداد 323 فقره گواهینامه انطباق برای کالاهای وارداتی صادر شد که شامل ذرت دامی، جو دامی، گندم خوراکی، کاغذ و کمباین برداشت برنج بوده است.

وی از نظارت استاندارد نوشهر بر آسانسورهای منصوبه  و تجهیزات شهرهای بازی منطقه خبر داد و اضافه کرد: به علت پیگیری های به عمل آمده در غرب استان، تعداد 208تجهیز شهربازی موفق به دریافت مجوز یا گواهینامه شدند و برای 500 دستگاه آسانسور در سال گذشته تاییدیه ایمنی صادر گردید.
رییس اداره استاندارد نوشهر در خصوص اجرای طرح  نظارت بر مراکز عرضه  و خدماتی نیز گفت:در این طرح کارشناسان استاندارد  نوشهر با مراجعه به بازار و فروشگاه‌های عرضه کننده کالا‌های تولیدی و مراکز اقامتی و پذیرایی، نمونه برداری و استاندارد سازی را انجام می‌دهند و در قالب این طرح 832 مرکز عرضه،42 رستوران، هتل، یک زائرسرا و  هتل آپارتمان مورد بازرسی قرار گرفت.

میردار یادآور شد : ازسال گذشته تاکنون یکی از واحدهای تولیدی در منطقه غرب استان پروانه حلال دریافت نمود و یک استاندارد ملی تدوین شد و تدوین سه استاندارد ملی پیشنهاد گردید وتعداد 4010 نشریه ترویج استاندارد توزیع گردید.