دسترسی سریع

اخبار اداره کل آرشیو

مدیر کل استاندارد مازندران در بازدید از کشت و صنعت شمال مطرح کرد:

لزوم افزایش توان رقابتی با تولید محصولات استاندارد و با کیفیت بالا در واحد های تولیدی

در راستای حمایت از تولیدکننده‌های استان و تحقق شعار سال جاری و نظارت و بررسی عملکرد واحد‌های تولیدی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد،دکتر ملاعلی پور، مدیر کل استاندارد مازندران  از یکی واحدهای تولیدکننده روغن های خوراکی استان در هفته دولت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد مازندران، محمد ملاعلی پور، مدیر کل استاندارد مازندران از خطوط و مراحل تولید، بسته بندی، آزمایشگاه کنترل کیفیت، انبار مواد اولیه و محصولات  شرکت کشت و صنعت شمال، فعال در زمینه تولید انواع روغن های گیاهی خوراکی، بازدید کرد.
در دیدار و گفتگو با مدیران و مسئولین این واحدهای تولیدی،  بر اصل لزوم افزایش توان رقابتی با تولید محصولات استاندارد و با کیفیت بالا در واحد های تولید ی برای رسیدن به هدف اطمینان بخشی به مصرف کنندگان از تولیدات داخلی، تاکید کرد .
مدیر کل استاندارد مازندران افزود: الزامات و قوانین استاندارد به واحدهای تولیدی استان کمک می کند حضوری موفق در سطح بازارهای داخلی و بازارهای هدف  و گسترش صادرات و در نتیجه باعث رشد رونق و افزایش فعالیت و ارتقای رتبه استان در کشور خواهد شد.
لازم به ذکر است این واحد تولیدی مستقر در شهرستان ساری بوده و برای محصولات شان تا کنون، دارای 10 پروانه  کاربرد علامت استاندارد از این اداره کل می باشد.