دسترسی سریع

اخبار اداره کل آرشیو

در هفته دولت؛

بازدید مدیر کل  استاندارد مازندران از واحد تولیدی مواد غذایی زاگو واقع در شهرستان آمل

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مازندران، محمد ملاعلی پور، مدیر کل استاندارد مازندران  به منظور بررسی و نظارت بر وضعیت واحد تولیدی با حضور در شرکت  لبنی و نوشیدنی زاگو آمل؛ تولید کننده فرآورده های متنوع لبنی و نوشیدنی های گازدار از خطوط تولید، آزمایشگاه ها و انبار محصول های این واحدها در هفته دولت بازدید و سطح کیفی آنها را بررسی کرد.
مدیر کل  استاندارد مازندران در نشستی که  با حضور مدیران عامل و کارکنان این واحد ها  همراه با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت واحدهای تولیدی و روند فرآیند تولید برگزار شده بود، اظهار داشت: پایداری و اشتغال آفرینی، تنها از طریق رعایت استانداردها امکان پذیر می باشد.
وی رمز موفقیت واحدهای تولیدی نظیر زاگو را رعایت و پایبندی به قوانین به خصوص قوانین سازمان ملی استاندارد ایران؛ تغییرنوع و بروز بودن تولیدات در این واحدها دانست و تاکید کرد کما فی السابق اهتمام در تولید با کیفیت و مورد نظرمشتری باید ادامه یابد.
ملاعلی پور با اشاره به حضور و فعالیت کارشناسان زبده و مجرب در این شرکت ها، از ایشان دعوت کردند تا در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد و مشارکت در تدوین استاندارد های ملی و بین المللی مطابق تولیدات این واحدها مشارکت فعال تری داشته باشند.
گفتنی است واحد تولیدی زاگو تقریبا برای شش فرآورده، پروانه کاربرد علامت استاندارد از این اداره کل دریافت کرده اند.