دسترسی سریع

اخبار اداره کل آرشیو

پنجشنبه 1401/8/5

نماینده ولی فقیه در زنجان بر ترویج فرهنگ استاندارد در بین اقشار مختلف جامعه تاکید کرد

رئیس سازمان ملی استاندارد در سفر به استان زنجان به دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه این استان رفت.

آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان زنجان در دیدار با دکتر مهدی اسلام پناه به اهمیت موضوع استاندارد اشاره کرد و گفت: از آنجایی که فرهنگ سازی در مورد استاندارد نشده، مردم ما به خوبی این موضوع مهم را درک نکرده اند.
نماینده ولی فقیه در زنجان با اشاره به اینکه در بحث فنی استاندارد، دستگاه های متولی مسوول هستند، اضافه کرد: همکاری های بین بخشی می تواند به پیشبرد بهتر استاندارد سازی در کشور کمک کند.
امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه بسیاری از مردم در خصوص استاندارد شناخت کاملی ندارند ادامه داد: سازمان ملی استاندارد ایران باید به صورت ساده بدون زرق و برق نسبت به اطلاع رسانی در این حوزه مبادرت کند تا سلامت جسم و روح تامین شود.
دکتر مهدی اسلام پناه در این دیدار نیز با اشاره به اینکه رضایت مردم از اولویت‌های این سازمان است، خاطرنشان کرد: در دوره تحولی، به ویژه در دولت سیزدهم این موضوع مهم یعنی رضایت مردم مبنای کار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: این سازمان تلاش دارد با برنامه‌ریزی منسجم، خدمات‌دهی مختلفی برای عموم داشته باشد به ویژه در خصوص خدمت گیرندگان در دستگاههای دولتی. همچنین استفاده از کالاهای باکیفیت نیز مورد توجه قرار‌ دارد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران،خاطر نشان کرد: این سازمان در تلاش است با تبلیغات و اطلاع رسانی کافی، آگاهی عمومی را در خصوص خدمات این سازمان بیش از گذشته افزایش دهد.
منبع خبر