دسترسی سریع

اخبار اداره کل آرشیو

دکتر اسلام پناه در جمع ورزشکاران نوجوان؛

وزارت ورزش و جوانان پیشتاز در استانداردسازی باشگاه‌های ورزش

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در مراسم اختتامیه سومین دوره المپیاد ورزشی استعدادهای برتر ورزشی که با حضور وزرای ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، عصر امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد از طرح استانداردسازی و رتبه بندی باشگاههای ورزشی کشور خبرداد.

دکتر مهدی اسلام پناه در این مراسم که نوجوانان ۱۳ تا ۱۶ ساله منتخب ورزشی به همراه مربیان خود حضور داشتند با اشاره به ورود سازمان ملی استاندارد ایران به موضوع کیفیت خدمات طبق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد گفت: وزارت ورزش و جوانان از نخستین وزارتخانه‌هایی هست که برای استانداردسازی خدمات با سازمان ملی استاندارد ایران همکاری دارد.
معاون رییس جمهور در این جمع با بیان اینکه، ارتقای مداوم و رقابت در ذات ورزش نهفته اظهارداشت: با برگزاری کارگروه‌های تخصصی مشترک بین سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت ورزش و جوانان معیارهای کیفی برای ایجاد مدل تعالی سازمانی منطبق با اسناد بالادستی و شاخص های رضایت عمومی در ورزش کشور احصا شد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران طرح استانداردسازی و رتبه بندی باشگاه‌های ورزشی را اتفاق بزرگی در ورزش کشور دانست و افزود: این طرح که مبنای رتبه بندی باشگاه‌های ورزشی کشور است، رونق فضای ورزشی و ارتقای کیفیت خدمات ورزشی را به دنبال دارد.
دکتر اسلام پناه، تضمین کیفیت خدمات و استانداردسازی اماکن ورزشی را برای رشد استعدادهای ورزشی ضروری دانست و اظهارداشت: ورزشکاران نوجوانان با استعداد، سرمایه های کشور هستند که می توانند سالهای متمادی با کسب افتخارات ورزشی برای کشور غرورآفرین باشند.
در ادامه با حضور دکتر مهدی اسلام پناه و دیگر مقامات حاضر در مراسم ، طرح استانداردسازی و رتبه بندی باشگاه‌های ورزشی رونمایی شد و سپس از منتخبان مسابقات استعداد های برتر ورزشی تجلیل به عمل آمد.
برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.
منبع خبر