دسترسی سریع

اخبار اداره کل آرشیو

پنجشنبه 1401/8/5

بازدید رییس سازمان ملی استاندارد ایران از گروه صنعتی ایران ترانسفو

معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران از کارخانه ایران ترانسفو زنجان بازدید کرد و در جریان فعالیت های این واحد تولیدی قرار گرفت.

دکتر مهدی اسلام پناه در جمع کارکنان این واحد تولیدی نمونه کشوری گفت: آمارهای ارایه شده بیانگر اقدامات بسیار ویژه بوده و نوید بخش آینده ای روشن است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به موفقیت های کسب شده در صادرات و خطوط نقل و انتقال و سایر بخش ها، گفت: این شرکت به عنوان کار آفرین برتر در کشور توانست در شرایط تحریم به بهترین نحو خدمات مطلوبی را ارائه دهد.
دکتر اسلام پناه، با بیان اینکه ایران ترانسفو جزو 10 شرکت برتر دنیا محسوب می شود گفت: این افتخار ملی با همت، تلاش ، غیرت و خودباوری جوانان این مرزو بوم محقق شده و امیدواریم این روند چشم انداز موفقیت های بعدی باشد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به 400 واحد تولیدی در استان زنجان اظهار داشت: این واحد تولیدی با توجه به طرح های پیش رو و اعتبارات مالی، سرآمد واحد‌های تولیدی در استان است.
دکتر اسلام پناه با اشاره به اینکه شرکت ایران ترانسفو به لحاظ نقل و انتقال در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی قرار گرفته است پیشنهاد داد؛ توسعه سرمایه گذاری برای تکمیل سبد محصولات مد نظر قرار بگیرد.
معاون رییس جمهور با اشاره به میزان تولید ناخالص داخلی استان زنجان که یک درصد از سهم کشور است‌ اظهارداشت: با توجه به ترانزیتی بودن این منطقه این رقم بسیار اندک است که باید این میزان به 6.5 درصد برسد.
دکتر اسلام پناه، ابراز امیدواری کرد: شرکت ایران ترانسفو با سرمایه گذاری جدید بتواند برنامه های توسعه ای هدف گذاری شده را در آینده‌ای نزدیک اجرایی کند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران، تحقق این مهم را افتخاری دیگر برای کشورمان دانست و از تمامی نیروهای با اخلاص که با روحیه جهادی در جهت رشد و شکوفایی کشور تلاش می کنند، قدر دانی کرد.
دبیر شورای عالی استاندارد ابراز امیدواری کرد: ایران ترانسفو زنجان با اقدامات جهادی بتواند روز به روز به رشد وشکوفایی لازم برسد ومحصولات جدید تری را روانه بازار کند.

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.
منبع خبر