دسترسی سریع

سه شنبه 1400/7/27

به مناسبت هفته استاندارد نمایشگاه تخصصی کالاهای استاندارد در نوشهر برگزار شد

 سرپرست اداره کل استاندارد استان مازندران اظهار داشتند: به منظور حمایت از واحدهای تولیدی دارای نشان استاندارد و توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد، نمایشگاه تخصصی کالاهای استاندارد به مناسبت هفته استاندارد با شعار چشم انداری مشترک برای جهانی بهتر، در محل استاندارد نوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مازندران، سرپرست اداره کل استاندارد استان مازندران درگفتگویی اعلام داشتند: نهادینه کردن و ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی کالاهای استاندارد به شمار می‌رود که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد که به همین منظور و هم چنین  معرفی  و حمایت از واحدهای تولیدی دارای نشان استاندارد در غرب استان مازندران، نمایشگاه تخصصی کالاهای استاندارد در نوشهر برگزار ‌شد.

 سرپرست اداره کل استاندارد استان مازندران تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کالاهای استاندارد با تلاش کارکنان استاندارد نوشهر و با مشارکت واحدهای تولیدی دارای علامت استاندارد  مستقر در غرب استان مازندران، در نوشهر با اهداف معرفی و حمایت از واحدهای تولیدی دارای پروانه استاندارد، ترویج فرهنگ استاندارد، افزایش آگاهی‌های اجتماعی، حمایت از واحدهای تولیدی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد و ...  برگزار شده است و مورد استقبال  مسئولین و مردم شهرستان نوشهر قرار گرفته است .

دبیر شورای استاندارد استان با اشاره به اینکه کمیته برگزاری نمایشگاه کالاهای استاندارد مسئولیت برنامه ریزی و نظارت بر اجرای مطلوب  این نمایشگاه را برعهده داشته است، افزودند: اشاعه فرهنگ استفاده از محصولات استاندارد باید در جامعه نهادینه شده و تولیدکنندگان در جهت تولید محصولات با کیفیت و استاندارد اقدامات لازم را انجام دهند.

 سرپرست اداره کل استاندارد مازندران از شهروندان درخواست کرد در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید کننده داخلی نسبت به خرید کالاهای دارای نشان استاندارد اقدام نموده  و پیش از خرید محصول مورد نظر از اصالت و وجود نشان ملی استاندارد برروی آن با ارسال کد 10 رقمی مندرج روی محصول به سامانه 10001517 اطمینان حاصل کنند.  ایشان توصیه نمودند: محصولات استاندارد شده را با اطمینان خاطر مصرف نمایند.