دسترسی سریع

شنبه 1400/8/1

بازدید سرپرست اداره کل استاندارد استان مازندران از واحد تولیدی آرد التپه

سرپرست اداره کل استاندارد استان مازندران،در راستای سیاست های سازمان ملی استاندارد به منظور رفع موانع تولید و بررسی مشکلات واحد های تولیدی مشمول استاندارد اجباری تحت نظارت از واحد تولیدی آرد التپه بازدید و از نزدیک روند وضعیت تولید محصولات و آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت  مذکور را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مازندران؛ سرپرست اداره کل استاندارد استان مازندران در خصوص این بازدید اظهار داشتند: باتوجه به نام گذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها؛ همگی موظفیم که از بخش تولید به طور ویژه‌ای حمایت نموده و سرعت استاندارد سازی در واحدهای تولیدی را تسریع کنیم.

دبیر شورای استاندارد استان با اشاره به سیاست های سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر نظارت مستمر بر کیفیت محصولات واحدهای تولیدی مشمول استاندارد اجباری بر لزوم حمایت از این واحد ها و تلاش در جهت حل مشکلات آن ها در راستای استاندارد سازی تاکید نمودند. ایشان افزودند خوشبختانه با همت مدیران و کارشناسان این واحد تولیدی و استاندارد، تاکنون از نظر کیفی مشکل چندانی وجود نداشته است.

گفتنی است این کارخانه‌ی آرد برای محصولات خود شامل انواع آرد نانوایی، ستاره و نول دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد از استاندارد مازندران می باشند.