دسترسی سریع

دوشنبه 14700/10/27

برگزاری سومین جلسه ی کمیسیون ماده 42 با حضور معاون دادستان مرکز استان مازندران

سومین جلسه‌ی کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد به منظور رسیدگی به پرونده 10 واحد تولیدی با حضور حجت الاسلام ذوالفقاری، معاون دادستان مرکز استان و دیگر اعضای این کمیسیون در اداره‌ کل استاندارد مازندران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استاندارد مازندران؛سرپرست اداره کل استاندارد مازندران، اظهار داشت: بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده تخلفات واحد های دارای پروانه استاندارد که مبادرت به تولید و عرضه  محصول با کیفیت پایین تر از استاندارد می نمایند در کمیسیونی مرکب از نماینده قوه قضاییه، مدیر کل استاندارد استان و نمایندگان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن، اتاق تعاون و اتاق اصناف، بررسی می شود. در همین ارتباط در سومین جلسه کمیسیون مذکور، با حضور حجت الاسلام ذوالفقاری، معاون دادستان مرکز استان و نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو کمیسیون مذکور، پرونده 10 واحد تولیدی، بررسی و تصمیم گیری شد.

سرپرست  در این خصوص اشاره داشت: اعضای کمیسیون با ملاحظه شرایط و امکانات خاطی و دفعات تخلف، تصمیات لازم شامل تذکر، اخطار، اخذ تعهد، جمع آوری محصول، الزام به بهسازی و اصلاح،  ارجاع پرونده به مراجع قضایی ذیصلاح  اتخاذ گردید.
سرپرست در پایان از مردم شریف استان در خواست کرد در صورت مشاهد هرگونه تخلف در زمینه تولید، توزیع و یا تمرکز  کالای غیر استاندارد، موارد را از طریق شماره تماس 1517 یا مراجعه به واحد حقوقی و رسیدگی به شکایات  اداره کل اعلام نمایند.

سایر تصاویر: