دسترسی سریع

مدیرکل استاندارد مازندران در بازدید از دوشرکت لبنی گلا و ژرف شیر آمل:

رعایت استانداردها در تولید محصولات، لازمه رقابت سالم است

 مدیرکل استاندارد استان مازندران از کارخانه های لبنی گلا و ژرف شیر آمل  بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد مازندران، محمد ملاعلی پور، مدیرکل استاندارد استان از شرکت های تولیدی  گلا و ژرف شیرمنطقه آمل، تولید کننده انواع محصولات لبنی، بازدید و از نزدیک در جریان امور جاری این کارخانه قرار گرفت.
ملاعلی پور،  ضمن قدردانی ازاین واحد های تولیدی فعال در امر استاندارد و کیفیت، اظهار داشت: از این که در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم هاهم چنان باتمام وجود در حال نبرد هستید و می جنگید تا چرخ اقتصاد مملکت، متوقف نشود برخود می بالیم و افتخار می کنیم  در این مسیر ما هم خدمتگزاری کوچک برای شما وهمه تولید کنندگانی نظیر شما هستیم و مطمئن باشید از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی در دیدار با مدیران و مسئولان این کارخانه ها گفت:  رعایت استانداردها در تولید محصولات، لازمه رقابت سالم و حضور تمام قد در بازار های صادراتی کشورهای هدف است.
 مقام مسئول استاندارد استان استانداردها را جزء منافع قابل اهمیت برای مردم دانست و مطالبه گری شهروندان و مصرف کنندگان در این موضوع را امری قابل اهمیت وبه حق تلقی نمود.
مدیر کل استاندارد مازندران در ادامه با بیان این که هدف  از این بازدیدها، آشنایی با مسائل و مشکلات شرکت های همکار با اداره استاندارد و رفع نارسائی های احتمالی  می باشد؛  از بخش های تحقیق و توسعه، آزمایشگاه و تولید این شرکت ها بازدید و از نزدیک نیز اهتمام این شرکت به کیفیت را مشاهده و نمود.