دسترسی سریع

سه شنبه 1401/6/29

دیدار مدیر کل استاندارد مازندران با خانواده های شهید شهرستان فریدونکنار به مناسبت دفاع مقدس

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در صورت گرفت:

دیدار و تجلیل از خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس،طرح سپاس و میثاق با شهدا مدیر کل استاندارد به اتفاق تنی چند از مسئولان مازندران  با حضور در منزل خانواده های شهید شهرستان فریدونکنار با آنان دیدار و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل کردند.به گزارش به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد مازندران ، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس محمد ملاعلی پور، مدیر کل استاندارد مازندران و با حضور جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهدای دفاع مقدس شهیدان محمود رسولی کناری،عباس اسماعیلی کناری و غلام علی بدر  با خانواده این شهیدان دیدار و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل کردند.

ملاعلی پور در حاشیه این دیدار ضمن اشاره به دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی گفت: مهمترین سرمایه این نظام همین خانواده های بابصیرت شهدا و ایثارگران هستند.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس و طرح سپاس در دیدار و سرکشی و تجلیل از خانواده شهدا و یادواره شهدا موجب آبروی و افتخار ما می باشد.

مدیر کل استاندارد مازندران تصریح کرد: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی کشور مدنظر قرار گیرد.

در پایان این دیدار  از خانواده این شهیدان عزیز با اهدای لوح هایی  تجلیل شد.

سایر تصاویر: