دسترسی سریع

چهارشنبه 1401/6/30

پیام مدیر کل استاندارد مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد مازندران، محمد ملاعلی پور، مدیر کل استاندارد استان مازندران در پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس یاد آور فداکاری و جان فشانی رزمندگان در طول 8 سال جنگ تحمیلی، موجب بیداری و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ ارزش های اسلامی ملت قهرمان ایران است.
هشت سال دفاع مقدس روایت مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله های رفیع ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده اند. حکایت ماندگار دلاوری شاهدانی است که با خون خود سطر سطر تاریخ سراسر حماسه دفاع از این مرز و بوم اسلامی را نگاشته اند.بی شک دوران دفاع مقدس از برجسته ترین افتخاراتی است که در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی بر جای خواهد گذاشت.
 اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمایانگر دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم بر افراشته اسلام و قرآن است را به همه ملت شهید پرور ایران اسلامی، علی الخصوص مردم همیشه در صحنه و شهید پرور استان مازندران، جانبازان ،ایثارگران و خانواده معزز شهداء تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سر بلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسالت می نمایم.

سایر تصاویر: