دسترسی سریع

با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس:

مراسم گرامیداشت هفته مقاومت و ایثار در استاندارد مازندران برگزار شد

از کارکنان رزمنده ، ایثارگر و جانباز، سربازان مامور در استاندارد مازندران در این مراسم نکوداشت دفاع مقدس با اهدای لوح سپاسی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد مازندران، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مراسم گرامی داشتی با حضور احمد حسینیان و اسحاق مستشرق،از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس، سیده زهرا پیشنمازی، مدیر حوزه علمیه حضرت نرجس (س) ساری ،  محمد ملاعلی پور، مدیرکل استاندارد استان مازندران و جمعی از کارکنان استاندارد  در محل این اداره کل، برگزار شد.
دکتر ملاعلی پور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت:  سربلندی و عزت امروز نظام مقدس اسلامی مرهون ازخودگذشتگی و ایثار افرادی است که با ایمان به ولایت و تبعیت از رهبری در راه دین و دفاع از تمامیت ارضی میهن اسلامی از جان و مال خود گذشتندو ندای وصل سرداده و به فیض عظیم شهادت نائل آمدند .
مدیر کل استاندارد استان نکوداشت هفته دفاع مقدس،  تقدیر از رزمندگان ، ایثارگران ، جانبازان و خانواد های شهدا را کمترین کار ممکن برای این عزیزان برشمرد و بیان داشت: باید با استفاده از ظرفیت های موجود، آزادگی و مردانگی را به عنوان فرهنگ به جوانان کشورمان معرفی و آشنا کنیم.
دکتر ملاعلی پوردر ادامه گفت: ما به حضور جانبازان ، ایثارگران ، رزمندگان و فرزندان معظم شهدای همکار در این اداره کل افتخار می کنیم و استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
وی در ادامه بر لزوم کسب مهارت سواد رسانه‌ای برای مقابله با انواع دسیسه ها و فتنه های دشمنان هم چون فتنه اخیر مقابله با حجاب در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در قالب جنگ نرم،  تاکید کرد.
مقام مسئول استاندارد استان سواد رسانه‌ای را نخستین پله در مواجهه با مدیریت فضای مجازی دانست وافزودند:  این که فرد بداند این دانش را چگونه و در چه جایی به کار بگیرد تا بتواند لایه‌ پنهان اطلاعاتی که مخدوش کنندگان امنیت در فضای مجازی و افرادی که برای مهندسی فکری جامعه در این بستر تلاش می‌کنند را کشف کند، یعنی به سواد رسانه‌ای مجهز هستیم. در ادامه این مراسم سیده زهرا پیشنمازی، مدیر حوزه علمیه حضرت نرجس (س) ساری نیز با موضوع ضرورت بصیرت افزایی برای مقابله با فتنه دشمنان و عناصر نفوذی و اطاعت از ولی فقیه و مقام عظمای ولایت رمز ماندگاری و صلابت ایران اسلامی واسحاق مستشرق و احمد حسینیان از رزمندگان پیشکسوت و جانبازان قطع نخاعی نیز در خصوص رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌ها، جان‌فشانی و حماسه‌آفرینی دلیرمردان سپاه طی جنگ تحمیلی و لزوم مسئولیت‌پذیری و پاسداری در راه دین و وطن، تقويت فرهنگ و روحيه ايثار، شهادت و خودباوري، سخنانی ایراد کردند.

گفتنی است تحریر عناوین با موضوع دفاع مقدس در سربرگ مکاتبات اداری، دیدار با خانواده های ایثارگران و جانبازان ،شرکت مدیریت و کارکنان در مراسم غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهداء، آذین  بیرونی و درونی ساختمان استاندارد با انواع پلاکارد و سنگر و پوسترهای جنگ تحمیلی، بخشی از اقدامات این اداره کل در هفته دفاع مقدس امسال استاندارد بوده است.

سایر تصاویر: