social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

سه‌شنبه1402/12/29

13:36:1

65

سه شنبه 1402/12/29

پیام نوروزی مدیر کل استاندارد مازندران

دکتر محمد ملاعلی پور، مدیر کل استاندارد مازندران در پیامی، فرا رسیدن بهار طبیعت، سال نو شمسی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد مازندران، دکتر محمد ملاعلی پور، مدیر کل استاندارد مازندران با صدور پیامی، فرارسیدن سال 1403، سال نو هجری شمسی را به شرح زیر تبریک گفت:

برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت و نسیم بهاری نوید سال نو را برایمان به ارمغان آورد.

فصل بهار از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است که می توان با تماشای آن راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست. بهار می‌آید تا باورمان شود که پایان هر سیاهی سپیدی و پایان هر زمستان سیاه بهاری خوش و رنگارنگ وجود دارد.

نوروز بزرگترین عید ایرانیان است که نسل به نسل از گذشتگان به فرزندان خود به ارث گذاشته اند و به عنوان شناسنامه ایرانیان، نماد پیوندگر افراد و اقوام ایرانی و ملت ایران یاد می شود.

اینجانب حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به همه ی هموطنان بویژه شهروندان استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند بزرگ سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت برای همگان آرزو می کنم.
ملاعلی پور در بخش دیگری از پیام خود افزود: هم اکنون طرح سراسری و ویژه عیدانه با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی و خیر همگانی که هتل ها، مراکز اقامتی، رستوران ها و فروشگاه های عرضه، فرودگاه ها، پایانه های مسافربری ریلی و اتوبوسی، میادین میوه و تره بار، قالیشویی ها و مراکز عرضه شیرینی و آجیل، تحت نظارت و بازرسی ویژه حتی در ایام تعطیلات نوروزی تا 15 فروردین 1403 توسط استاندارد انجام می شود؛ از مردم شریف استان خواست با بازرسان استاندارد همکاری داشته باشند.