social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

دوشنبه1402/7/10

18:26:0

38

دوشنبه 1402/7/10

پیام مدیر کل استاندارد مازندران به مناسبت سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)

مدیر کل استاندارد مازندران در پیامی هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به تمام مسلمانان جهان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد مازندران در پیام دکتر محمد ملاعلی پور، مدیر کل استاندارد مازندران، آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
«ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ»
هفته‌ی وحدت، سایه ساری آرامش بخش، دل انگیز و روح پرور بر تمامی عاشقان راستین پیامبر مهربانی ها و مسلمان جهان است.پیامبری که هرچه نامهربانی به او شد با ابراز مهر و محبت، جذبه ای بخشید که همگان به سوی او روی آوردند تا اخلاق و مهرورزی به عنوان یکی از پایه های اساسی دین مبین اسلام در بین مردم جهان شناخته و الگو شود.
از خاندان گوهربار پیامبر اکرم (ص)، ائمه بزرگی برای هدایت و راهنمایی مردم پرچم ولایت را به دست گرفتند تا مردم را از دریای علم و معرفت سیرآب کنند که حضرت امام جعفر صادق (ع)، موسس مذهب جعفری در سال 83 ه-ق، نقش بسزایی در راهنمایی مردم به سوی تربیت علمی و دینی داشت و مردم در این مقطع زمانی بهره بسیار بردند.
اینجانب این ایام بزرگ و روح بخش و هم چنین هفته‌ی وحدت را که خنثی کننده‌ی توطئه‌های دشمنان است را به همگان تبریک گفته و گرامی می دارم.
همه می دانیم و اعتقاد راسخ داریم تا زمانی که اتحاد در بین مسلمانان وجود داشته باشد قدرت های پوشالی توان رویارویی را با مسلمین و اسلام نخواهند داشت .