social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

شنبه1402/8/27

14:05:1

117

شنبه 1402/8/27

پیام مدیرکل استاندارد مازندران به مناسبت ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار

دکتر محمد ملاعلی پور، مدیرکل استاندارد مازندران در پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار را به جامعه پرتلاش پرستاری بویژه پرستاران فداکار استان مازندران تبریک گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد مازندران، متن کامل پیام دکتر محمد ملاعلی‌پور، مدیرکل استاندارد مازندران به شرح ذیل است:
 
بسمه تعالی
سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) که به نام روز پرستار نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی برای تجلیل و ارج نهادن به تلاش‌ها، خدمات، ایثارگری‌ها و مجاهدات ارزشمند پرستاران این مدافعان سلامت است.
حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، پیام‌آور قیام خونین کربلا وحماسه عاشورای  حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و اسوه صبر، بردباری و شهامت در برابر مصائب؛ الگویی راستین و الهام بخش برای جامعه تلاشگر و جان برکف پرستاران است و جامعه پرستاری با تاسی از آن بانوی بی‌بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش می‌گذارد و به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان، به ویژه در شرایط که همه اقشار جامعه در گیر مبارزه با ویروس منحوس هستند به صورت شبانه‌روزی به ارایه خدمات مشفقانه به بیماران و دردمندان می پردازد.
حرفه گرانمایه و پرزحمت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و نوع دوستی است و نام‌گذاری میلاد خجسته‌ حضرت زینب (سلام الله علیها) به نام روز پرستار، نشان‌گر اهمیت و ارزش این حرفه مقدس و مایه مباهات پرستاران جامعه ماست.
اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار به همه پرستاران پر تلاش و مشفق به ویژه پرستاران استان مازندران برای این بزرگواران جان برکف، عافیت و سلامت و توفیق خدمت بیش از پیش از خداوند متعال مسئلت دارم.