social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

سه‌شنبه1402/11/10

11:26:2

57

سه شنبه 1402/11/10

پیام مدیرکل استاندارد استان مازندران به مناسبت آغاز دهه فجر

پیام مدیرکل استاندارد استان مازندران به مناسبت سالروز بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل استاندارد استان مازندران، دکتر محمد ملاعلی پور، مدیرکل استاندارد استان مازندران به مناسبت فرارسیدن 12 بهمن، طلیعه چهل و پنجمین سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
متن کامل پیام بدین شرح است
                                                                      بسم‌الله الرحمن الرحیم

خدای تعالی را سپاس که به برکت نفس قدسی حضرت امام (ره) و ایثار و فداکاری شهیدان والامقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را هم چون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز روان و واژه‌های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت. نخوت دی در قدوم امیر بهاران بهمن به آخر رسید و عطر شهادت در کوچه‌های مصفای شهر پیچید و خبر بزرگ و مسرت‌بخش پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به همه‌جا و همه‌کس فریاد کرد. این ایام فرصتی است مغتنم تا در پرده آن یاد و خاطره شهدای انقلاب، سال‌های دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان میهن را گرامی بداریم و بار دیگر عهد و پیمان خویش را در مسیر دستیابی به آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب تجدید نماییم.
اینجانب در آستانه چهلمین  و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و فرارسیدن 12 بهمن سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهداء و طول عمر باعزت برای مقام عظمای ولایت، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر را به مردم ولایتمدار ایران اسلامی، تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون را برای این ملت شریف و غیور خواستارم.