social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

سه‌شنبه1402/11/24

10:26:3

47

سه شنبه 1402/11/24

پیام تبریک مدیر کل استاندارد مازندران به مناسبت اعیاد شعبانیه

مدیر کل استاندارد مازندران در پیامی به مناسبت، سالروز ولادت سه گوهر تابناک الهی و ولایت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد مازندران، متن پیام دکتر محمد ملاعلی پور، مدیر کل استاندارد مازندران به شرح ذیل است.
با سلام و عرض تبریک؛
تقارن سوم شعبان سالروز ولادت سید مظلومان عالم با روز زایش و پرورش نماد پاسداری از مکتب انسان ساز اسلام؛ فرصتی ارزشمند و گرانبهاست تا بر دستان عزیزانی بوسه زنیم که از جنس شهیدان و هم پیمان با  حضرت ابالاحرار حسین بن علی (علیه السلام) و از نسل سرخ استقامتند و خاضعانه مقامشان را ارج می نهیم.
پر واضح است که عزت و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون اراده، تلاش و حماسه های غرور آفرین فهمیده های مکتب و اندیشه امام حسین (علیه السلام)، به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با تأسّی به فضایل اخلاقی آن حضرت، پاسدار بودن را به عنوان یک کسوت  و فرهنگ  پذیرفته اند و انقلابی زیسته اند.
 کسانی که برای برافراشته داشتن چراغ حق و ترویج اخلاق کریمه، همه هستی و آمال خود را برای اهدف خویش گذاشته اند.
پرچمداران و مدافعان حریم وطن، امنیت، عزت و حرم آل الله؛ همان وفاداران خمینی کبیر که همواره آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی را فریاد می زنند  و با خلق صحنه هایی  بی بدیل، الگوی جوانان مومن و آزادی خواه در سراسر جهان شدند.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سرافراز و والامقام مجموعه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، فرارسیدن خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت سید الشهداء امام حسین (ع)  و  روز پاسدار، میلاد قمر منیر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز  و  میلاد مسعود سید الساجدین امام زین العابدین(ع) را صمیمانه به تمامی پاسداران و جانبازان عرصه‌های جهاد و شهادت تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی، سربلندی و توفیقات روز افزونشان  را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.