social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

پنجشنبه1402/12/3

11:23:2

62

پنجشنبه 1402/12/3

پیام تبریک مدیرکل استاندارد استان مازندران به مناسبت سالروز ولادت حضرت صالح المهدی (عج) و هفته سربازان گمنام آن امام همام

دکتر محمد ملاعلی پور، مدیر کل استاندارد مازندران در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد مازندران، متن پیام مدیر کل استاندارد استان مازندران به شرح ذیل می باشد:

عید بزرگ نیمه شعبان، سالروز میلاد خجسته یگانه منجی عالم بشریت حضرت حجه ابن حسن عسگری (عج) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، فرصتی است برای قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای حافظان امنیت و آسایش ملت شریف ایران اسلامی.
امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و هوشیاری مجموعه گمنام و توانمندی است که با تکیه بر سلاح ایمان، اخلاص، درایت و پیروی از مقام عظمای ولایت، آرامش و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده اند.
یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی سربازان گمنام امام زمان (عج)، بوده و هستند و در حساس ترین دوران ها با درایت و هوشمندی خود، توطئه های دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه نموده اند.
 اینجانب فرا رسیدن عید بزرگ نیمه شعبان، میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و همکاران محترم در سراسر استان تهنیت عرض می نمایم.