دسترسی سریع

اخبار اداره کل آرشیو

دکتر اسلام پناه در جمع خبرنگاران:

 رسانه ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ استاندارد دارند

دکتر مهدی اسلام پناه، در نشست خبری با خبرنگاران استان زنجان با بیان اینکه توقف خط تولید ۵ خودروی ناایمن و پرتیراژ در مدت کوتاهی انجام گرفته است، افزود: با توقف تولید خودروی غیر ایمن و غیر استاندارد، خودروهای با کیفیت جایگزین آن می شود.

دکتر اسلام پناه با اشاره به رضایت جامعه از توقف تولید خودروهای مذکور، ادامه داد: توقف تولید محصولات بی کیفیت در سایر حوزه ها امکان پذیر است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: خودرو سازان، وزارت صنعت، معدن و تجارت و راهور در توقف تولید خودروی ناایمن با سازمان ملی استاندارد ایران همکاری داشتند.
معاون رییس جمهور با بیان اینکه در حوزه مسکن استاندارد ملی بتن با شماره 6044 تدوین شده است، گفت: این استاندارد در ساخت و ساز باید به صورت دقیق پیاده شود چرا که دیگر نمی خواهیم حوادثی همانند متروپل در کشور رخ دهد.
دکتر اسلام پناه با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران بدون تعارض منافع نظارت کامل را در اجرای استاندارد دارد ،افزود: دادستان کل کشور عضو شورای استاندارد است و تا کنون همکاری بسیار خوبی انجام گرفته است.
دکتر اسلام پناه با اشاره به نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ استاندارد ، خاطر نشان کرد: در قانون استاندارد ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد اما آنگونه که باید و شاید از آن استفاده نشده است.
منبع خبر